Selasa, 10 Mei 2011

Cupcake

Assalamaualikum..


Dah banyak hari aku tak buka tirai rumah ke-2 ku ini..rasa rindu sgt.Apa kan daya masa terlalu cemburu mengejarkan dengan tempahan dari teman-teman.Apapun ku memanjat kesyukuran tidak terhingga kepada ilahi atas rezeki yg terbuka buatku..Akan ku usahakan sehingga aku berjaya mencapai cita-citaku dlm dunia bakeri ini..Walau cam manapun belajar tetap ku teruskan kerana bagiku bakeri ini tiada penamat jalan dlm pelajaran kerana sentiasa ada yang baru harus dipelajari..itu pun klu berminat dan mahu lah kan...
Kerana minat yang mendalam,aku sentiasa teruja dlm mempelajari dan membuat sesuatu yang baru..Tiada yang mustahil bagiku,..Yang penting jangan takut mencuba dan mesti ikhlas dlm dunia bakeri ini..Sebab itu aku bahagia dengan caraku dan gembira berada dlm dunia bakeri ini..
Opppppppsssssss..banyak cakap lah pulak...
Jom kita tengok apa yang baru:...
Layan!!!!!!!!!!!!!!!!!
Order 5/5/2011




 Cupcake
Kek: Choclate Moist
Deko:Buttercream
TQVM Puteri atas order kali ini..Dah 3 x puteri order dari Dapur Alieyza.
4 pagi dah bangun utk siapkan cupcake puteri kerana dia nak ambik kul 7 pagi..

Order 7/5/2011




Cupcake
Chocolate moist
Deko Buttercream

Kali order dari Diana Avail.
Dah 2 kali diana order dari Dapur Alieyza.Diana ni seorang yang ligat
jugak dlm busines,mcm2 dia buat.Tak duduk diamlah..
menjual tudung,baju,pad herba untuk kesihatan dln....
Kalu ada sesipa yang nak tahu pad Herba AVAIL Boleh hubungi diana.
Fb dia Diana Avail..
Apapun TQVM Diana..
Order 8/5/2011














Cupcake
Balccurrant Kek Span
Deko buttercream

Order ni dari putery...
Sekali lagi TQVM Putery atas kesudian dan sentiasa memberi galakan pada
Dapur alieyza.Semoga kita bersama menaikkan hasil tangan org kita.
Yang penting gunakan tanpa waswa dan 100% HALAL.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...