Isnin, 8 Ogos 2011

Cheese Cake

Assalamualaikum..
Bulan2 pose ni nak upload gambar rasa mcm tak larat
 benor..mmmmm mentang2lah pose..Masa pun limited..
Apapun kali ni aku nak bereskan segala gambar yang tercicir 
belum sempat di paparkan buat tontonan 
kamu semua ye....
Jaga keimanan tu ye....kwang.kwang.kwang...

Bluberry Cheese Cake
1.3kg.
Order dari Mak cik Ana..
kata mak ci ana ni..sekali2 nak rasa makanan org puteh..
mana tahu mata tukar biru..
Biru tak pe mak cik oooooiiiii...
takutnya merah lah plk..
apa-apa pun TQVM

Sabtu, 6 Ogos 2011

Kek Birthday


 Kek Span Pandan
2.0 kg



50pcs cupcake
kek choclate moist
Order darik adik juliana sempena hari lahirnya..
TQVM dear...

Jumaat, 5 Ogos 2011

Kek Birthday

 Kek Span Pandan
3.0 kg.
Order dari Kak yan buat puteranya Iju
 Kek Span Blackcurrant
2.0 kg

Kek Span Pandan
2.0kg
Ordera dari kak Piah
TQVM Kak

Kek Choclate Moist


 Choclhate Moist
2.0 kg
Order dari fatin Besut

Choclate Moist 
3.0 kg.

Kek Birthday


 Kek Span Marble
3.0 kg
Order dari Kak Noorliey Balok perdana.


kek Butercreram


Kek Span Pandan
1.5 kg
order dari adik diana utk hubbynya
klu nak tahu adik diana ni saje buat supprise buat suaminya 
tanda terima kasihnya kerana sepanjang dia tak sihat
hubbynya jaga dia mcm putery...
Ohhhhhh romsntisnye..
TQVM.

Kek Birthday

 Kek Span coklat
2.0 kg
Order dari Abang Miey Untuk Puternya Aiman.
TQVM.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...