Ahad, 13 September 2015

Victoria Sandwich kek & Banana Buterscoth kek

Assalamualaikum.

kali ni nak bersiaran dengan kek kek terbaru....klu ada yg melelh air liur tu jom ringankan jari untuk menekan no akak 0139146166..wassap,call pun boleh.
nak kelas?pun boleh...
 banana buterscoth cake


Victoria sandwich kek
 
wallahhhh,....rasanya memang sodap dik ooiiii...
rm 80.00 setiap sebiji..


Khamis, 27 Ogos 2015

Kelas Chekered kek

Wow,Chekered kek...
cantik tak?
fantastik kan?
jom kepada yang minat nak belajar..sila call akak ye




Kelas Roti Sarang lebah menyengat

jommmm siapa lagi yg nak belajar roti?
ini roti sarang lebah yg mmg hot giler,,,memang menyengat.
tqvm kepada semua student





Kelas Aneka Bangkit Tradisional dan Modern

Kelas Aneka Bangkit.
sekali lagi kak liza diberi kepercayaan oleh Anita Bakery.
tqvm akak dan semua peserta












Kelas Kek Buter Cheese

kelas ini dianjurkan oleh sabira trading.
tqvm semua peserta




Kelas Aneka Apam

Kelas Aneka Apam...tqvm pada semua peserta
kelas di Anita Bakery





Kelas Nasi Arab

Kelas Nasi Arab ayam bakar,kambing tandooori.
kelas ni juga anjuran anitabakery..tqvm kak ita..sering memberi kepercayaan buat liza.



Kelas kek puding

Alhamdulillah...sekian lama akhirnya kak liza menyempatkan diri kemaskan rumah kak liza ni.
banyak benda nak dikongsikan bersama.Insyaallah.

Kelas kek puding ni dah lama.tahun lps klu x silap.hehehe..
anjuran anita bakery








Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...